L’Institut Català de la Salut (ICS) obre la convocatòria per a la designació en funcions del/la director/a de l’Equip d’Atenció Primària (EAP) Montblanc (referència: DIR_EAPMBLANC_GAP_2025), dins de la Gerència d’Atenció Primària i a la Comunitat Camp de Tarragona.

Requisits principals:

  • Ser personal estatutari amb nomenament fix de la categoria de facultatiu/va o diplomat/ada en infermeria dins l’ICS, en situació d’actiu.

  • Elaborar un projecte de millora organitzativa o assistencial de l’EAP Montblanc.

  • Acreditar coneixement oral i escrit de la llengua catalana (nivell C1).

  • En cas que la convocatòria es declari deserta, també podran presentar sol·licitud personal amb nomenament interí.

Funcions del/la director/a:

  • Coordinar i harmonitzar l’activitat de l’equip sanitari i no sanitari.

  • Garantir la planificació, organització i qualitat dels serveis de l’EAP.

  • Gestionar personal i recursos materials, i representar l’equip davant instàncies superiors.

  • Coordinar-se amb serveis sanitaris i socials del territori i elaborar la memòria anual d’activitats.

Procés de selecció:

  • Anàlisi del currículum i mèrits.

  • Presentació i defensa del projecte de millora davant la comissió.

  • Entrevista personal sobre trajectòria professional i perfil competencial.

Documentació necessària:

  • Sol·licitud (Annex I).

  • Carta de motivació.

  • Currículum actualitzat a l’aplicació SGRH o personal.

  • Projecte de millora organitzativa o assistencial (màxim 10 pàgines).

Termini i presentació:
Les sol·licituds es podran presentar del 28 d’octubre al 16 de novembre de 2025 a través del tràmit Petició Genèrica: Petició Genèrica ICS seguint les instruccions indicades per a la documentació i el registre digital.

El procés conclourà amb l’assignació temporal de les funcions al/la candidat/a més idònia. La informació sobre les persones candidates admeses i no admeses es publicarà a la intranet i web de l’ICS Camp de Tarragona.