L’Institut Català de la Salut (ICS) obre la convocatòria per a la designació en funcions del/la director/a de l’Equip d’Atenció Primària (EAP) Montblanc (referència: DIR_EAPMBLANC_GAP_2025), dins de la Gerència d’Atenció Primària i a la Comunitat Camp de Tarragona.
Requisits principals:
-
Ser personal estatutari amb nomenament fix de la categoria de facultatiu/va o diplomat/ada en infermeria dins l’ICS, en situació d’actiu.
-
Elaborar un projecte de millora organitzativa o assistencial de l’EAP Montblanc.
-
Acreditar coneixement oral i escrit de la llengua catalana (nivell C1).
-
En cas que la convocatòria es declari deserta, també podran presentar sol·licitud personal amb nomenament interí.
Funcions del/la director/a:
-
Coordinar i harmonitzar l’activitat de l’equip sanitari i no sanitari.
-
Garantir la planificació, organització i qualitat dels serveis de l’EAP.
-
Gestionar personal i recursos materials, i representar l’equip davant instàncies superiors.
-
Coordinar-se amb serveis sanitaris i socials del territori i elaborar la memòria anual d’activitats.
Procés de selecció:
-
Anàlisi del currículum i mèrits.
-
Presentació i defensa del projecte de millora davant la comissió.
-
Entrevista personal sobre trajectòria professional i perfil competencial.
Documentació necessària:
-
Sol·licitud (Annex I).
-
Carta de motivació.
-
Currículum actualitzat a l’aplicació SGRH o personal.
-
Projecte de millora organitzativa o assistencial (màxim 10 pàgines).
Termini i presentació:
Les sol·licituds es podran presentar del 28 d’octubre al 16 de novembre de 2025 a través del tràmit Petició Genèrica: Petició Genèrica ICS seguint les instruccions indicades per a la documentació i el registre digital.
El procés conclourà amb l’assignació temporal de les funcions al/la candidat/a més idònia. La informació sobre les persones candidates admeses i no admeses es publicarà a la intranet i web de l’ICS Camp de Tarragona.

