L’ABS Montblanc, a través del Programa Salut i Escola, va dur a terme una formació en reanimació cardiopulmonar (RCP) bàsica i ús del desfibril·lador extern automatitzat (DEA) per als professors de l’Institut Joan Amigó i Callau de l’Espluga de Francolí.

La sessió formativa, impartida per la pediatra Marta Jiménez i les infermeres Tere Antich i Marta Calbet, va combinar una part teòrica amb una pràctica per capacitar el professorat en la correcta actuació davant d’una situació d’emergència. L’objectiu d’aquesta iniciativa és dotar els docents de les eines necessàries per poder respondre amb eficàcia i rapidesa en cas d’una aturada cardiorespiratòria.

Aquest tipus de formacions formen part del compromís del CAP Montblanc per promoure la salut i la seguretat en l’àmbit educatiu, garantint així un entorn més segur per a tota la comunitat escolar.