La Gerència Territorial de l’ ICS Camp de Tarragona impulsa el pilotatge d’un canal de whatsapp per facilitar el contacte dels usuaris amb el seu centre d’Atenció Primària en els municipis costaners de Salou i Miami Platja.

A partir del dilluns 13 de juliol els veïns i visitants dels municipis de Salou i Miami Platja disposen d’un nou canal per contactar amb el seu centre de referència, a través de l’aplicació whatsapp. Un canal que permet facilitar l’accés telefònic al CAP (Salou i Miami Platja) garantint una resposta àgil amb criteris de seguretat i qualitat.

El canal, que dóna resposta en 3 idiomes: català, castellà i anglès, garanteix una atenció i gestió de la petició, de l’usuari, des del CAP, en les següents 24 hores de rebre el missatge.

Els usuaris dels centres de primària de l’ICS Camp de Tarragona continuen tenint al seu abast els canals habituals existents (telèfon, web, correu electrònic, etc.). Recordem que per a gestions, consultes o demanar cita al CAP es pot enviar un missatge a través de la web de programació de visites ics.gencat.cat , trucant al seu cap de referència o al telèfon 933268 901 o un mail a ciutadaniacampdetarragona.ics@gencat.cat.